Czy ryzykujesz swoją funkcjonalność fizyczną, nie wykonując wystarczająco dużo ćwiczeń?

Kto naprawdę ćwiczy? Media pokazują siłę i kondycję jako młode i piękne; Jak gdyby trzeba było już dobrze i dobrze umięśnione, zanim zaczniesz ćwiczyć. Ten pogląd, jak się wydaje, dotyczy ćwiczeń może mieć znaczenie w związku z tym, że szacuje się, że około 80% populacji nie robi wystarczająco dużo ćwiczeń prawidłowo funkcjonujących w układzie mięśniowym.

Osiemdziesiąt procent populacji uważa, że ​​jest siedzący lub nieaktywny. Czy naprawdę może być tak wiele osób, które nie robią absolutnie nic w związku z energiczną aktywnością fizyczną? Lata temu nie było intencjonalnych programów ćwiczeń i nie było ich potrzeba. Aktywność fizyczna była naturalną częścią życia i praktycznie każdy uczestniczył w wystarczająco silnym ruchu, aby kondycjonować swoje mięśnie i utrzymać zdrowie swoich ciał.

Nasze nowoczesne urządzenia oszczędzające z pracy, samochody, komputery i telewizory pozbawiły wielu osób czasu ruchu. Możemy pomyśleć o ćwiczeniach, które przyczyniają się do naszej sprawności. Termin ten stosuje się do prostego programu ćwiczeń siłowych, którego celem jest poprawa zdrowia, poprawa jakości życia i zwiększenie możliwości prowadzenia codziennyh czynności.

Ten rodzaj sprawności pomaga ludziom osiągnąć takie cele, jak utrata masy ciała, obniżone ciśnienie krwi, obniżone stężenie tłuszczu we krwi, regulacja cukru we krwi i zmniejszenie ryzyka choroby. Poprawi także zakres ruchu ciała, poprawi samoocenę i zmniejszy poziom stresu.

Dla osadzonych osób osiągalne korzyści z tego typu programu ćwiczeń obejmują zdolność wstać z kanapy łatwiej, mieć więcej energii przez cały dzień, łatwiej walizować podczas wakacji, wspinać się po schodach po dwie na raz i zmniejszyć sztywność lub ból spowodowany Przez ruchy życia.

Jednym z najbardziej podstawowych środków sprawności fizycznej jest funkcjonalna sprawność: zdolność do wykonywania codziennych czynności – takich jak chodzenie, zginanie, podnoszenie, podnoszenie, wchodzenie po schodach. Wszyscy powinniśmy być w stanie łatwo wykonać te najbardziej podstawowe ruchy bez bólu lub dyskomfortu niezależnie od naszego wieku.

Twoja funkcjonalna sprawność pochodzi z silnych mięśni, kości i stawów, zdrowych płuc i serca, dobrej postawy, mnóstwa energii, zdrowego ciała i wszystko to wpływa na ryzyko choroby i wczesną śmierć. Bez prawidłowego wykonywania regularnie wszystkie te podstawowe elementy funkcjonalnej sprawności spadną w miarę starzenia się. Ale to jest nasza bezczynność, a nie ilość świec na naszym tort urodzinowy, który jest winny.

Więc odwróć tę uwagę i uzyskać pomoc od profesjonalisty fitness, aby rozpocząć program, który sprawi, że będziesz ogrodnikiem, golfistą, narciarzem, pływakiem, tenisistą lub po prostu straciłby na wadze i uzyskał najlepszy kształt swojego życie.

Dobrymi wskaźnikami Twojej funkcjonalnej sprawności są liczby minut, w których uczestniczycie w odpowiedniej aktywności fizycznej każdego tygodnia oraz liczba spalonych kalorii w tym procesie. Więc podejmuj wyzwanie, porusz się i zdobądź lepszą jakość życia.